שיטה לעיבוד מידע בתהליך אבחון קהילתי. נעזרים בשיטה הזאת כאשר מטרת האבחון היא להקים שירות חדש בקהילה. בשיטת עיבוד המידע הזאת יש לברר את ארבעת הנתונים האלה:

הצורך – עד כמה הקהילה זקוקה לשירות הזה?

העלות – כמה משאבים נדרשים להקמת השירות ולהפעלתו?

הערך – כמה הקהילה תיאות לשלם בכסף ובשווה-כסף בעבור השירות?

החלופות – האם ישנם שירותים חליפיים, המציעים אלטרנטיבה טובה לשירות או זולה ממנו?

לעיון נוסף: בהם, 1998: עמ' 23-28.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s